فرمانده انتظامی سلماس گفت: نیروی انتظامی سلماس آمادگی لازم برای ارائه خدمات در ایام نوروز را دارد.

شاهرخ بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: نیروی انتظامی سلماس در راستای حفظ هر چه بیشتر امنیت در جامعه در ایام نوروز به صورت آماده باش بوده و نسبت به ارائه خدمات به مردم آماده است.

وی بر آمادگی پلیس راه این شهرستان برای مدیریت جاده‌ها، تصریح کرد: مدیریت جاده‌ها و کنترل مسیرها به عهده پلیس راه این شهرستان گذاشته شده است و پلیس راه سلماس نیز با تمام توان نسبت به ارائه خدمات در نوروز آماده است.

بختیاری با اشاره به نزدیک بودن به چهارشنبه پایان سال، افزود: در این روز پلیس با افرادی که مخل نظم جامعه و آرامش مردم می‌شوند برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه باید آداب و رسوم دیرینه حفظ شوند، اعلام کرد: در این میان برخی افراد از موقعیت سوء استفاده کرده و با ایجاد برخی اقدامات نظم و آرامش جامعه را بر هم زده و سبب صلب آرامش دیگر شهروندان نیز می‌شوند.

فرمانده انتظامی سلماس اعلام کرد: هیچ گروه یا فردی از عواقب ناشی از آتش بازی در امان نیست و لازم است تا افرادی که اقدام به آتش بازی می‌کنند نکات ایمنی را رعایت کنند.

بختیاری اعلام کرد: با توجه به اینکه کودکان و افراد بیمار بیشترین قربانیان حوادث چهارشنبه آخر سال هستند، لازم است تا افرادی که اقدام به آتش بازی و استفاده از مواد محترقه می‌کنند نسبت به رعایت حال این دسته از افراد نیز احساس مسئولیت کنند./س

برچسب ها: نوروز ، سلماس ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.