مدیرکل زندان های استان کرمانشاه، گفت: نظارت و کنترل مستمر موثرترین عامل در جلوگیری از انحراف برنامه ها و حفظ و صیانت از اهداف اصلاحی و تربیتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اژدر اسد بیگی مدیرکل زندان های استان از بخش های مختلف زندان مرکزی بازدید و ضمن دیدار با مددجویان و کارکنان این مرکز بر ارتقاءو توسعه برنامه های آموزشی و درمانی تأکید کرد.

مدیرکل زندان های استان با اشاره به رویکرد اصلاحی و تربیتی زندان های کشورافزود: برای رسیدن به اهداف تبیین شده بایستی امور محول بطور مستمر بازبینی و مورد پایش قرار گیرد و متناسب با نیاز از امکانات و ظرفیت های موجود بهره برداری شود.

اسدبیگی افزود: ارزیابی عملکرد بخش های مختلف در مقاطع زمانی به ویژه درپایان سال نقطه عطفی است که روند پیشرفت امور و نقاط ضعف و قوت برنامه ها رامشخص و می توان با اتخاذ تمهیدات لازم وضعیت موجود را بهبود بخشید .

وی گفت: پایش و ارزیابی عملکرد، چالش ها و موانع پیش رو را شناسایی و دست یابی به اهداف برنامه ها را تسریع و امکان پذیر می سازد.

مدیرکل زندان های استان گفت: در پروسه اصلاحی و تربیتی ارتقاء سلامت روحی و روانی و توانمند سازی مددجویان برای بازگشت شرافتمندانه به جامعه از مهمترین اهداف نظام زندانبانی کشور است و بایستی نظارت و کنترل بیشتری در اجرای کمی و کیفی این برنامه ها صورت گیرد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، نظارت ، عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.