رئيس پليس مرکز کنترل ترافيک راهور تهران گفت: عوامل پليس راهور با درايت و دقت خود توانست طي 24 ساعت گذشته 2 خودروي سرقتي را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط نمايد.

 
سرهنگ سعيد اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: پليس راهور با برگزاري جلسات بين مسئولين سازمان مرتبط مي کوشند تا برنامه ريزي هدف دار و بررسي اقدامات در حال انجام، مشکلات شهري را در خصوص سفرهاي داخل شهري براي هموطنان بسيار لذت بخش نمايند.  
* کشف پرايد سرقتي با شماره پلاک 818ص79 ايران11
اين مقام مسئول راهور تهران در ادامه اظهار داشت: واحد گشت خودرويي با تلاش هاي بي وقفه خود در محدوده راه ها توانستند در منطقه 8، اتوبان باقري  يک دستگاه رونيز سرقتي به رنگ مشکي و با شماره پلاک 818ص79 ايران11 که در بين خودروها پارک شده بود کشف و ضبط نمايند، لذا خودرو با تنظيم صورت جلسه تحويل کلانتري 144 تهرانپارس گرديد.
* کشف پژو پارس سرقتي به شماره پلاک 793ل76ايران44
سرهنگ سعيد اسماعيلي با اشاره به رصد شبانه روزي راه ها و برطرف نمودن مشکلات ترافيکي در کوتاه ترين زمان ممکن اذعان داشت: گشت خودرويي پليس راهور تهران در حين انجام وظيفه در محدوده منطقه 1 توانستند با هوشياري خود به يک دستگاه خودروي پرايد به شماره پلاك                 
793ل76ايران44 که در کنار خيابان پارک بود مشکوک مي شوند که پس از استعلام از سامانه اجرائيات متوجه سرقتي بودن خودرو مي شوند لذا خودرو به همراه صورت جلسه به کلانتري 101 تجريش انتقال داده شد. /ل

برچسب ها: کشف ، خودرو ، سرقتی ، راهور ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار