ژيمناستيک در سال 91 بهترين عملکرد را در طول تاريخ خود بر جاي گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در سال 91طلسم مدال آوري در ژيمناستيک توسط ملي پوشان ايروبيک ژيمناستيک شکسته شد.

کسب نخستين مدال آسيايي پس از 90سال را شايد بتوان شاهکار اين رشته مادر دانست .

کسب اين موفقيت بزرگ در حالي است که ملي پوشان اين رشته ورزشي تاکنون هيچ پاداشي از سوي هيچ نهادي دريافت نکرده اند ولي هم چنان اميدوار هستند تادر مسابقات جهاني کلمبيا بار ديگر افتخارآفرين باشند.

در رشته ژيمناستيک هنري حضور سرمربي اوکراين در تيم ملي و تمرينات وي با ملي پوشان در مسابقات اسيايي چين تيم ملي را به رتبه 6رساند.

همچنين در قسمت انفرادي حميد رضا کيخا و هادي خناري نژاد درخرک حلقه و دارحلقه فيناليست شدند اما به دليل ناداوري از رسيدن به نخستين مدال ژيمناستيک هنري باز ماندند.در بخش آکروژيم ملي پوشان براي نخستين باريک تورنومنت بين المللي را در روسيه تجربه کردند ، هرچند مسابقات رسمي نبود اما آکروژيمناستيک ها رتبه نخست را به خود اختصاص دادند.

در ترامپولين نيز ملي پوشان نوجوان درجام اسپارتاکوس يونان رتبه دوم وجوانان مقام نخست رابه خود اختصاص دادند.هم چنين بزرگسالان اين رشته در جام جهاني بلغارستان نخستين حضور خود را تجربه کردند و در قسمت تيمي 8شدند.

بدترين اتفاقي که شايد هيچ ژيمناستي آن را پيش بيني نمي کرد لغو مسابقات ليگ در هر4رشته بود.

اين مهم نارضايتي تمام ورزشکاران را به همراه داشت چرا که يکي از مهم ترين درآمدهاي مالي ژيمناست ها شرکت در مسابقات ليگ است.

هر چند وزارت ورزش وجوانان قول همکاري به مسئولان فدراسيون را داده اند و قرار است اين مسابقات در سال 92برگزارشود./آق
 

برچسب ها: قسمت ، دلیل ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار