ناظران ستادهای استانی در سایه ناظران عالی، موجب ارتقا ارائه خدمات تاسیسات گردشگری و در نهایت افزایش رضایتمندی گردشگران در طول ایام نوروز می شوند.

 
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علیرضا مختاری، دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور با اشاره به اعزام ناظران عالی ستاد مرکزی سفرهای کشور به استان های سراسر کشور، گفت: علاوه بر نظارت مستمر ستادهای استانی از تاسیسات گردشگری، ناظران عالی، متشکل از مدیران و کارشناسان ارشد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز به منظور بررسی عملکرد ستادهای استانی و نحوه خدمت رسانی  به گردشگران نوروزی  به استان های سراسر کشور اعزام شدند. 

 وی ادامه داد: گزارش بازرسی از سوی ناظران عالی اعزامی به صورت روزانه به ستاد مرکزی سفرهای کشور ارسال می شود.

وی تصریح کرد: گزارش های واصله در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و نواقص احتمالی با همکاری ستاد تسهیلات سفر استان های کشور و نیز ارگان های فرابخشی، مرتفع می گردد.

دبیر ستاد مرکزی سفرهای کشور ،همچنین با اشاره به اینکه ناظران اعزامی نحوه اجرایی شدن بخشنامه اخیر معاونت گردشگری به ادارات کل میراث فرهنگی کلیه استان های کشور را نیز بررسی خواهند کرد، اظهارداشت: بر مبنای این بخشنامه که از سوی ریاست ستاد مرکزی سفرهای کشور ابلاغ شده،  هر گونه افزایش نرخ خدمات تاسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی، واحدهای پذیرایی و بین راهی و نیز دفاتر خدمات مسافرتی ممنوع اعلام شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه با واحد مربوطه برخورد قانونی صورت می گیرد. 

مختاری با اشاره نظارات نامحسوس در طول ایام نوروز، خاطرنشان کرد: با حضور و پشتیبانی همه جانبه اعضا ستاد مرکزی سفرهای کشور ، گام موثر در جهت ارتقا خدمات ارائه شده از سوی تاسیسات گردشگری و در نهایت افزایش رضایتمندی گردشگران در این ایام برداشته خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار