فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ده هزار بروشور برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و از مردم به‌دلیل همکاری با پلیس در بحث کشفیات قدردانی می‌کنم.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرهنگ محمد‌حسن امیری در جلسه تعامل با خبرنگاران نیشابور در دفتر جلسات این فرماندهی، افزود: نشریات، نقشی سازنده و کلیدی در بعد امنیت در جامعه دارند.

وی بیان داشت: اصحاب رسانه نزدیک‌ترین افراد به مردم هستند و بهترین تعامل را با مردم داریم.

امیری خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم بهترین مشاوران بنده اصحاب رسانه هستند زیرا صدای مردم را منتقل می‌کنند.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به پرکار بودن 110 شهرستان، یادآور شد: در تمام شهرستان‌های کشور برای 110 چهار خط تلفن در نظر گرفته شده است ولی در این شهرستان ما دارای ده خط تلفن با وجود قلت نیرو راه‌اندازی کرده‌ایم.

امیری اضافه کرد: بیش از 50 درصد تماس با 110 غیر واقعی و مزاحمت است و پلیس با این همه مشغله کاری به ماموریت می‌رود و بعد می‌بیند سر کاری است.

وی ادامه داد: هر کسی به اماکن انتظامی مراجعه کرد و اگر ماموران و کارکنان ما با مردم برخورد ناشایستی داشتند به فرماندهی منتقل کنند تا برخورد لازم صورت گیرد.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه رضایت‌مندی مردم در اولویت کاری ناجا است، تصریح کرد: نباید مطالب به‌گونه‌ای درج شود که احساس امنیت عمومی را به خطر بیندازد.

امیری اظهار داشت: بیشترین فوتی ما در محدوده کمربندی شمالی بزرگراه امام رضا(ع) قرار دارد و راه‌حل آن کشیدن گاردریل و احداث پل‌های هوایی و زیرگذر است که البته راه و شهرسازی به‌عنوان دستگاه ذی‌ربط این موضوع را پذیرفته اما با محدودیت اعتباری مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه موضوع چهارشنبه سوری را باید هدایت بکنیم، افزود: بنده تحت هیچ شرایطی مدیریت در سایه را قبول ندارم.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سال گذشته این شهرستان امن‌ترین چهارشنبه سوری را طی سال‌های گذشته داشته است که طی آن 15 نفر به‌دلیل ایجاد آلودگی صوتی و دو نفر به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی دستگیر شدند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.