فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مدیران با سرلوحه قرار دادن تعهد در کنار تخصص، نسبت به خدمتگزاری شایسته به مردم اهتمام داشته باشند.

ˈابوالقاسم مهریˈدر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار کرد: عمل به تعهدات، همواره کارنامه درخشانی از مسؤولان و نظام اسلامی به جا می گذارد.

وی با تقدیر از عملکرد کارگزاران نظام در منطقه بیان کرد: با وجود مواجهه با مسائل و مشکلات مالی فراوان، مدیران با استفاده از توان و استعداد مدیریتی و سازمانی خود، سال کم حاشیه ای را رقم زدند.

مهری از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در پوشش دقیق اخبار و وقایع و انعکاس نقاط ضعف و قوت مسؤولان، همچنین از نماینده مُعین شهرستان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در انجام ماموریت ها و پیشبرد امور به نفع مردم منطقه تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: نظارت کامل بر نحوه استفاده از خودروهای اداری فقط برای انجام خدمت، انجام گشت های مرتب دستگاه های نظارتی، نظارت مستمر بانک ها و شرکت مخابرات بر دستگاه های خودپرداز، نظارت مسؤولان بهداشت و درمان بر اغذیه فروشی ها و رستوران های بین راهی و نظارت مستمر بر فعالیت بازار، کسبه و اصناف و کنترل نرخ ها از سوی مجمع امورصنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت، از جمله مواردی است که متولیان امر باید برای رضایت هر چه بیشتر شهروندان و مسافران به آن اهتمام داشته باشند.

فرماندار فیروزکوه همچنین بر نظارت بخشداری ها، دهیاری ها، جهاد کشاورزی و اداره راه و شهرسازی در حفظ اراضی از ساخت و ساز غیرمجاز از سوی سودجویان، خدمات رسانی شایسته پزشکان، مدیریت استفاده از هتل ها، مدارس و سایر اماکن شهرستان از سوی ستاد اسکان و ارائه خدمات مناسب اینترنتی در شهرها و روستاها تاکید کرد، تا خللی در خدمات رسانی پیش نیامده و مردم بهره کافی از تعطیلات ببرند./س



برچسب ها: مدیران ، تخصص ، خدمتگزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.