رئيس پليس پيشگيري استان هرمزگان از ارائه خدمات مشاوره بالغ بر 11 هزار و377 نفر از اقشار مردم در سال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس، سرهنگ امير رضايي در تشريح عملكرد، اقدامات و كشفيات كاركنان پليس پيشگيري در سطح استان گفت: مأموران پليس پيشگيري مستقر در يگانهاي انتظامي كلانتري، پاسگاهها، ايستگاههاي بازرسي استان با تلاش شبانه روزي و اجراي طرح هاي متعدد انتظامي و طرح هاي پيشگيرانه موفق شدند در سال گذشته بالغ بر 20 هزار فقره انواع سرقت را در سطح استان كشف و 5 هزار و 568 نفر سارق پيرامون موضوعات مختلف دستگير نمايند. 
وي افزود: در سال گذشته 6521 فقره پرونده به دفاتر مشاوره و مددكاري كلانتري و پاسگاههاي سطح استان ارجاع شده كه 3510 فقره آن با انجام مشاوره توسط كارشناسان منجر به صلح و سازش شده است و همچنين در اين مدت 6148 نفر مشاوره حضوري و 5229 نفر شهروندان به صورت تلفني خدمات مشاوره اي دريافت كرده اند. 
رئيس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي استان هرمزگان تعداد آموزشهاي همگاني و حضوري توسط كارشناسان انتظامي در مساجد را 1545 مورد در مدارس 978 مورد، در اماکن و ادارات 942 مورد عنوان کرده و اظهار داشت: در اين رابطه 5325 نفر از کارکنان در جلسات آموزشي سطح استان شرکت و آموزشهاي لازم فرا گرفته اند. 
اين مسئول انتظامي با اشاره به اينکه بيش از 52 هزار فقره پرونده قضايي در سطح يگانهاي انتظامي و پاسگاهها تشکيل شده خاطرنشان کرد: در سال گذشته 142 جلسه تعاملي با دستگاه قضايي، 156 کميسيون پيشگيري برگزار و 246 مرحله از کلانتري و پاسگاههاي استان بازديد، 1345 برگ برشور و تراکت آموزشي و پيشگيرانه توزيع، بيش از 6 ميليون ليتر سوخت قاچاق، قريب به 10 هزار رأس احشام قاچاق، 16 تن و 500 کيلوگرم مواد مخدر و مقاديري انواع مشروبات الکلي توسط کارکنان انتظامي پليس پيشگيري و کلانتري و پاسگاههاي استان کشف وضبط شده است.
سرهنگ رضايي يادآور شد: در مدت ياد شده 17 مورد کارگاه آموزشي سيستم جامع، 4 کارگاه آموزشي دواير قضايي کلانتري ها و 2 مورد کارگاه آموزشي سامانه پارکينگهاي استان برگزار، 837 مورد تعامل با بسيج استان و شهرستانها و 25 مورد جلسات تعاملي با يگانهاي داراي رده حفاظتي صورت گرفته است./ف
برچسب ها: خدمات ، مشاوره ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار