رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت:عوامل پلیس راهور تهران توانستند طی 48 ساعت گذشته 2 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند

سرهنگ سعید اسماعیلی خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران با پرسنلی زحمت کش و دلسوز در تلاشند تا با بالا بردن سطح فرهنگ ترافیکی آرامش را به هموطنان پایتخت نشین در خصوص ترددهای شهری هدیه کنند.
* کشف پراید سرقتی به شماره پلاک 849ل89ايران11
این مقام مسئول پلیس راهور اظهارداشت: ماموران پلیس راهور منطقه 19  در محدوده خاني آباد نو، شهرك بوستان توانستند بادقت و هوشیاری یک دستگاه خودروی پراید سرقتی را به شماره پلاک 849ل89ايران11 که بلاصاحب در کنار خیابان رها شده بود کشف و ضبط نمایند که در نهایت با تنظیم صورت جلسه خودرو تحویل کلانتری 152 گردید.
*کشف ال90 سرقتی به شماره پلاک 588د25ايران77
سرهنگ سعید اسماعیلی اظهار داشت: عوامل واحد گشت خودروی پلیس راهور فاتب منطقه 13 در بزرگراه ياسيني، پل رسالت به یک دستگاه خودروی سواری به شماره انتظامی588د25ايران77 که بلا صاحب رها شده بود؛ مشکوک می شوند.
وی افزود: به دنبال این موضوع پس از استعلام از سامانه آگاهی مشخص شد خودرو فوق سرقتی است لذا با تنظیم صورت جلسه خودرو به کلانتری تحویل داده شد.
برچسب ها: رئیس ، سرقتی ، پلیس ، مرکز ، راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار