بخشدار جاجرود گفت : در مورد محرومیت زدایی بحث مسکن مهر را داریم که اگر بتوانیم با پیگیری هایی که انجام می شود قسمتی از مسکن مهر را به این سمت بکشانیم.

مجید معظمی گودرزی در مورد برنامه های خود در چارچوب محرومیت زدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در مورد محرومیت زدایی بحث مسکن مهر را داریم که اگر بتوانیم با پیگیری هایی که انجام می شود قسمتی از مسکن مهر را به این سمت بکشانیم .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به مشکلات قابل حل با بنیاد مسکن و منابع طبیعی در راستای احداث مسکن مهر در این منطقه تصریح کرد : با توجه به صحبت هایی که شده قصد داریم که بخشی از مسکن مهر را به این منطقه بکشانیم و مشکل اصلی ما با بنیاد مسکن و منابع طبیعی است که قابل حل است .

بخشدار جاجرود در خاتمه با تاکید بر همکاری شرکت عمران پردیس در رابطه با احداث مسکن مهر در این منطقه اظهار داشت و شرکت عمران هم با ما همکا ری کرده که شما به اندازه ای که تقاضا دارید ما پروژه ای را پیاده خواهیم کرد.

با توجه به نزدیکی احمدی نژاد به ایستگاه پایانی ریاست جمهوری خود دولت در حل مشکلات مسکن مردم به عنوان گره ای کور که در کلافی پیچیده با سود جویی های مختلف با راه اندازی پروژه مسکن مهر به واژه حلقه ای زرین در زنجیره فعالیت دولت احمدی نژاد در تمام نقاط کشور شکل گرفته است و جان تازه ای به پیکره مرده مشکل مسکن مردم به خصوص در طبقات پایین داده است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.