حسن جوهرچي:

ربع سکه عيدي کودکيم را براي تماشاي فيلم در سينما فروختم، پدرم کتکم زد

ربع سکه عيدي کودکيم را براي تماشاي فيلم فروختم و به همين خاطر پدرم مرا به شدت کتک زد.

"حسن جوهرچي"، بازيگر سينما و تلويزيون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، در خصوص خاطراتش در ايام نوروز گفت: در دوران کودکي ام يعني در سنين 8، 9 سالگي، دايي ام يک ربع سکه به عنوان عيدي به من داد که آن را فروختم و با پولش در تمام ايام  عيد به سينما رفتم و فيلم ديدم و پدرم بعد از فهميدن اين موضوع، مرا تنبيه کرد و کتکم زد.
وي عنوان کرد: دوست دارم در هنگام سال تحويل نزد پدر و مادرم بروم و از صميم قلب برايشان آرزوي سلامتي کنم.
جوهرچي بيان کرد: دوست دارم در ايام  عيد به همه عزيزانم، خانواده ام و دوستانم  عيدي بدهم، زيرا هميشه بزرگترها به کوچکترها عيدي مي دهند؛ اما دوست دارم به پدر و مادرم که سنشان بيشتر از من است عيدي بدهم، که البته اغلب اوقات اين کار را مي کنم.
اين بازيگر در ادامه، با اشاره به آرزوي سينمايي خود بيان کرد: آرزو مي کنم فيلم "عبور از م" به کارگرداني داوود بيدل و با بازي خودم و جعفر دهقان، علي اوسيوند، همايون ارشادي و امين زندگاني که براي جشنواره فيلم فجر سال 92 آماده مي شود، موفق به دريافت جوايز خوبي از جشنواره شود.
وي بيان کرد: براي همه ايراني ها در هر کجاي دنيا آرزوي سلامتي و رهايي از مشکلات مالي را دارم.
اين بازيگر گفت: با توجه به شرايط سخت زندگي در سال 91 و فشار مالي و تحريم ها، اميدوارم آنچه که به صلاح مردم و کشور است، اتفاق بيفتد و دست اندرکاران و تصميم گيريان جامعه در کنار هم درصدد رفع مشکلات معيشتي مردم باشند./ص

برچسب ها: جواهرچی ، عیدی ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار