رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان و استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: 890 هزار گردشگر نوروزی تا شامگاه چهارم فروردین ماه 1392، وارد این استان شدند.

علی اصغر عنابستانی در دیدار از روند خدمت رسانی به گردشگران ورودی به استان چهارمحال و بختیاری و بازدید از غرفه های جشنواره صدای بهار در پارک لاله شهرکرد، گفت: میزان ورود گردشگران به استان طی امسال، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 150 درصد افزایش یافته است.
وی با تاکید بر لزوم بهبود ارائه خدمات به گردشگران ورودی به استان چهارمحال و بختیاری، افزود: این استان به مقصد جدید گردشگری تبدیل شده است و کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران نیز باید بهبود یابد.
عنابستانی با تجلیل از اقدامات پلیس راه و دیگر دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این استان در ارائه خدمات به مسافران ورودی گفت: تلاش شده است، خدمات مورد نیاز به گردشگران ورودی به این استان، با کیفیت مطلوبی ارائه شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین با بیان اینکه برگزاری جشنواره هایی همانند صدای بهار، فرصتی برای معرفی قابلیت های این استان به علاقه مندان است، گفت: این جشنواره با تنوع بیشتری و در قالب های متفاوت، در مناسبت های مختلف سال برگزار می شود.
رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان چهارمحال و بختیاری افزود: تدابیر لازم برای افزایش غرفه ها و برگزاری این جشنواره ها با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری استان در طول سال اندیشیده شده است.
جشنواره ملی صدای بهار تا 16 فروردین ماه امسال در پارک لاله شهرکرد برپاست./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.