کرمانشاه/

کاهش هشت درصدی تصادفات جاده ای در استان کرمانشاه

تصادفات جاده ای استان کرمانشاه امسال هشت درصد کاهش یافته است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


فرمانده پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه از کاهش هشت درصدی وقوع تصادفات جاده ای در محورهای ارتباطی این استان در ایام تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

خسرو کوثری فر با بیان اینکه در تصادفات امسال 12 نفر کشته شدند، افزود: از این تعداد چهار نفر در صحنه تصادف جان باختند و سایر کشته شدگان در مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: با توجه به افزایش حجم سفرهای نوروزی در هفته نخست تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته، خوشبختانه مردم به هشدارهای پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کرده که این مهم کاهش تصادفات رانندگی را بدنبال داشته است.

سرهنگ کوثری فر اظهار کرد: سال گذشته در پایان تعطیلات نوروزی میزان تصادفات جاده ای 36 درصد نسبت به سال قبل تر کاهش سوانح جاده ای داشتیم که امسال نیز همین موفقیت را توانسته ایم، حفظ کنیم.

وی گفت: پلیس با بکارگیری عوامل انسانی و تجهیزات الکترونیکی، دوربین های ثابت و سیار، گشت های نامحسوس و گشت های محسوس از آغاز طرح نوروزی تاکنون همه جاده های استان را تحت پوشش قرار داده و خوشبختانه شاهد نهادینه شدن رعایت مقررات ایمنی بخصوص استفاده از کمربند ایمنی برای همه سرنشینان وسایل نقلیه هستیم.

رییس پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: با همکاری خوب مردم امسال تخلفات رانندگی نیز کاهش یافته است هر چند پلیس بشدت با رانندگان خطر آفرین و تخلفات حادثه ساز برخورد می کند و ضمن توقیف این خودروها با اعمال جرایم سنگین و اختصاص نمره منفی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی گفت: هم اینک ترافیک جاده ای با حجم بالا در محورهای مواصلاتی استان انجام می شود ولی مدیریت شده است و نظم ترافیکی بر جاده ها حاکم، ترافیک روان بوده و هیچ انسداد معبری نیز در محورهای مواصلاتی این استان نداریم.

برچسب ها: کرمانشاه ، تصادف ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.