کندی سرعت اینترنت فقط باعث دیر بارگذاری سایت شده و یا موجب می شود یک سایت به طور کامل لود نگردد ولی عامل باز نشدن سایت نیست.

مهندس محمد عادلی کارشناس فناوری اطلاعات با بیان این مطلب به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باز نشدن برخی از سایت ها دلایل زیادی از جمله مشکل سرویس دهنده، بسته شدن ای پی اینترنت توسط سرور و یا خود سایت و یا مشکل تنظیمات آی پد بر روی دامنه دارد. اما کندی سرعت اینترنت دلیل اصلی باز نشدن بسياري از آنها نیست.

وی در توضیح اینکه خیلی از سایت ها فیلتر نیستند اما کاربر موفق به باز کردن آن ها نمی شود؛ گفت: این مشکل ناشی از سرور و اختلالات فنی آنها بوده و یا می تواند از درست ست نشدن آی پی سرورو بر روی دامنه باشد؛ همچنین اگر آی پی اینترنت کاربر در سرور سایت مربوطه بلاک شده باشد کار بر نمی تواند سایت مورد نظر را باز کند.

این کارشناس فناوری اطلاعات در پاسخ به این سوال که کاربر در مواجهه با چنین سایت هایی چه کاری می تواند انجام دهد اذعان داشت: اگر مشکل از سمت سرور سایت باشد که کاربرکار خاصی نمی تواند بلکه زیرا مسولیت سایت موظف به پیگیری این مشکل است ولی در صورتی که آی پی کار بر توسط سرور بسته شده باشد باید به مسئول سایت اطلاع داده و یا اینکه از طریق یک آی پی و سرویس دهنده دیگر به سایت مربوطه مراجعه کند./ط
برچسب ها: سایت ، فیلتر ، کامپیوتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار