مشاور عالي رئيس دانشگاه آزاد گفت: خواسته و انتظار مردم ايران از مسئولان در جامع عمل پوشاندن به شعار حماسه سياسي و حماسه اقتصادي اين است که تنها به شعارهاي قوي بسنده نکنند.

"محمد حسين پر کره" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در راستاي حماسه سياسي و حماسه اقتصادي، اظهارداشت: حماسه سياسي و حماسه اقتصادي زماني به ثمر مي‌نشيند که تمام توان يک جامعه جهت دستيابي اين هدف آرماني معطوف شود.
 
وي افزود: بارها شاهد حماسه آفريني از نهاد ملت شريف ايران بوده‌ايم که مي‌توان به 9 دي، و 22 بهمن اشاره کرد كه در تاريخ حضور مردمي، شور حماسي ناميده مي‌شود و نشان دهنده معناي صريح اجماع قواي يک ملت بدور از سلايق سياسي واختلاف نظرهاي مخرب يک جامعه است.
 
پرکره تصريح کرد: استكبار و توطئه‌گران 2 فضاي مهم در ايران را مورد هدف قرار داده‌اند که با توجه به انتخابات پيش رو در دو بعد سياسي و اقتصادي کشور را با تحريم بين‌المللي تحت فشار گذاشته که اين مسائل هوشياري هر چه بيشتر مسئولان نظام را مي‌طلبد تا از اين پس شاهد اختلافات در داخل و برخي بد اخلاقي‌ها نباشيم توجه به اين موارد بستر مناسبي را جهت حماسه آفريني مهيا خواهد ساخت.
 
وي با اشاره به برنامه‌هاي راهبردي در سطح دانشگاه آزاد جهت به تحقق رساندن شعار حماسه سياسي و حماسه اقتصادي تصريح کرد: با برگزاري دوره‌هاي کاربردي در زمينه سياسي و اقتصادي با دعوت از دانشجويان، استادان و مسئولان دانشگاه آزاد و ارائه گواهي گذراندن دوره‌هاي آموزشي با تاييد باشگاه پژوهشگران و نخبگان کشور در حال پيگيري است.
 
مشاور عالي رئيس دانشگاه آزاد در پايان با اشاره به خواسته و انتظار مردم ايران در جامع عمل پوشاندن به شعار حماسه سياسي و حماسه اقتصادي از مسئولان خاطر نشان کرد: مسئولان و قواها تنها به شعارهاي قوي بسنده نکنند ارتباط مسئولان با نخبگان، مسئولان وحوزه‌ها مي تواند به شعار‌هاي زيبا جامعه عمل پوشانده، كه در آخرين دور تايخي تمام مسائل و ناتواني‌ها سياسي و اقتصادي پشت‌سر گذاشته شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پر کره ، حماسه ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار