سرنوشت بازيگران سريال "زمانه" بدليل عدم دريافت حقوق خود در ايام نوروز به سماق مكيدن خواهد رسيد.

"معصومه آقاجاني" دوبلور و بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه تلوزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص بهترين هديه ي خود در ايام نوروز گفت: آن زمان كه از دست مادرم اسكناس عيدي مي گرفتم مهمترين و خاطره انگيزترين عيدي در ايام نوروز است و سالهاست كه در كنارم نيست و از او عيدي نگرفتم.
وي بهترين خاطره خود در ايام نوروز را اينگونه عنوان كرد: سفرهايي كه در اين ايام  مي رفتم و بسياري از جاهاي ايران را مي ديدم از خاطره هاي من در عيد نوروز است و سالهاست كه با وجود اين گراني ها به سفر نرفتم.
وي دراين باره تصريح كرد: عوامل سريال "زمانه" هفت ماه است كه دستمزد خود را دريافت نكرده اند بنابراين در ايام عيد بايد در خانه سماق بمكند.
آقاجاني هفت سين هنري خودرا اينگونه بيان كرد: سينما، سكانس،‌سناريو، سوژه، سينك، سرصحنه و سكوت را به عنوان هفت سين هنري مي چينم.
وي آرزوي خود را در سال جديد اينگونه عنوان كرد: اميدوارم در سال جديد درب هيچ خانه اي بسته نشود چرا كه درسال گذشته درب خانه سينما بسته شد.
"آقاجاني" اظهار داشت: زادگاه من اروميه يكي از زيباترين شهرهاي ايران است هرچند كه هم اكنون بدليل خشك شدن درياچه اروميه، ديگر آن جذابيت را ندارد.
وي درپايان براي مردم آرزوي خود را تصريح كرد: اميدوارم دراين روزهاي سخت مردم بيشتر از هميشه يار هم باشند و در اين روزهاي سخت شادي هايشان را با يكديگر تقسيم كنند./ي2

برچسب ها: آقاجانی ، سریال ، زمانه ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار