شهرکرد/ معاون وزیر كشور و رئیس ستاد انتخابات كشور:

برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه

معاون وزیر كشور و رئیس ستاد انتخابات كشور، از برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در شش حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

سید صولت مرتضوی، در جریان سفر به شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان های آذربایجان غربی و كهگیلویه و بویراحمد، و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نیز در چهار حوزه انتخابیه دماوند و فیروزكوه، تنكابن، رامسر و عباس آباد، تویسركان و ایلام، ایوان، شیروان چرداول، مهران و ملكشاهی برگزار می شود.

معاون وزیر كشور و رئیس ستاد انتخابات كشور افزود: حدود 60 هزار شعبه اخذ رأی در سراسر كشور برای جمع آوری آراء شركت كنندگان در انتخابات سال جاری در نظر گرفته شده و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در 24 خردادماه اندیشیده شده است.

مرتضوی، از توزیع تعرفه های انتخاباتی شوراهای شهر و روستا از 17 فروردین به بعد، برای آماده سازی مقدمات برگزاری انتخابات خبر داد. /ع

وی ادامه داد: برای رأی گیری در شعب اخذ رأی، دو صندوق وجود دارد كه یك صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و صندوق دیگر مربوط به شوراهای اسلامی شهر و روستا می باشد.

مرتضوی در پایان، با تاكید بر بستر سازی برای خلق حماسه سیاسی در انتخابات امسال كشور، امانتداری، قانون مداری و عدالت گرایی را محور فعالیت ستاد انتحابات كشور در راستای تحقق شعار امسال عنوان كرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.