توسعه زمينهاي ورزشي رو باز و چمن مصنوعي يكي از مهمترين اقدامات اجرا شده در سالجاري در منطقه يك است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،محسن جلالي معاون امور اجتماعي و فرهنگي گفت: امروز شرايط زندگي شهروندان تهاني به گونه اي است كه بنا به اظهارات كارشناسان بسياري از شهروندان دچارفقر حكتي بوده و اين پديده در بين جامعه جوان مي تواند به منزله يك تهديد جدي تلقي شود و زمينهاي چمن مصنوعي به عنوان زمين بازي براي فعاليتهاي مختلف ورزشي از جايگاه خاصي برخوردارند و مردم مي‌توانند اوقات فراغت و تفريح و ورزشخودرا در آن بگذارنند و اين امر در حفظ روحيه شاد و با طراوات د جامعه موثر است.
جلالي تصريح كرد: 8 زمين چمن مصنوعي در محلات امامزاده قاسم باغ وزيري شهرك نفت، داراباد؛ اوشان، حصار بوعلي، فرمانيه و موارد ديگر احداث شده كه نقش موثري در توسعه و جذب جوانان به ورزشهاي توپي داشته است.
بيشترين حجم پروژ هاي ابنه منطقه در حوزه معاونت فني و عمراني مربوط به پروژ ه هاي فرهنگي و اجتماعي است كه 3 ورزشگاه حضرت زهرا(س) به منساحت بيش از 6 هار متر مربع شهيد سليماني به مساحت بي از 5 هزار مترمربع و صابرين شاهد به مساحت بيش از 2 هزار متر مربع با اعتباري بالغ بر 42 ميليارد ريال ساخته شده اند.
جلالي اظهار داشت: مجموعه هاي فرهنگي ورزشي شهيد سليماني، صابرين شاهدف زعفرانيه، اوين، خانه كشتي، شهربانو و موارد ديگر از جمله مراكزي است كه در سال جاري به محله بهره برداري رسيده اند.پخش اذان در فرهنگ اسلامي ايرانيان و جامعه مسلمين دااي اهميت است كه دعا به هنگام پخش اذان و راز و نياز با خدا در اين هنگام از بدليهيات مصنوعي است به طوري كه اذان و اقامه مقدمه اي است براي شروع نماز كه نمي توان به راحتي از آن گذر كرد.
جلالي عنوان كرد: امسال در208 نقطه از منطقه يك سيستم پخش اذان نصب شد كه 124 نقطه با اتشعاب برق و 60 نقطه با انشعاب سودار بوده است .
مساجد از جمله مراكز فرهنگي – مذهبي است كه در بين مردم از جايگاه خاصي برخوردار است كه فعاليت و كمك به مساجد از كارخاي خداپسندانه و اجتماعي محسوب مي‌شود.
جلالي خاطرنشان كرد: طرح كمك به بيش از 90 مسجد و 126 مدرسه از ديگر فعاليتهاي اجايي در سالجاري بوده است و اميد است معاونت فهنگي اجتماعي با اهتمامي كه در سالجاري به اقدامات فرهنگي ورزيده است بتواند در فعاليتهاي آتي خود موفقيت روزافزوني را كسب نمايد./
برچسب ها: توسعه ، زمین ، ورزشی ، چمن ، مصنوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار