رئيس جمهور لبنان چهارشنبه در واکنش به شهادت يکي ديگر از اسراي فلسطيني در زندانهاي رژيم صهيونيستي از جامعه بين الملل خواست اين رژيم را تحت فشار قرار دهد تا به موافقت‌نامه هاي بين المللي احترام بگذارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري شين هوا ؛ ميسير احمد ابو حمديه شصت و چهارساله از مبارزان جنبش حماس ديروز بر اثر سرطان در حالي در زندان به شهادت رسيد که رژيم صهيونيستي از درمان و آزادي وي خودداري کرده بود. ميشل سليمان در بيانيه‌اي « بي توجهي عمدي اسرائيل به اوضاع اسيران در بازداشتگاهها و زندانهاي اسرائيل را که نتيجه آن جان باختن ميسره ابو حمديه بود » محکوم کرد .

سليمان گفت :« اسرائيل که با فلسطينيان بي دفاع با هواپيما و توپخانه مي جنگد ، نمي گذارد به اسراي بيمار فلسطيني نيز رسيدگي پزشکي شود و تل آويو به ساده ترين مسائل عرفي و منشورها  و آداب انساني بي اعتنايي مي کند که البته چنين شيوه اي از اين رژيم و حکامش عجيب نيست  زيرا آنها به مفاهيم انساني و جامعه هيچ ارزشي قائل نيستند و رفتارشان بيانگر چهره غير اخلاقي آنها در منطقه و بين الملل است».

سليمان از جامعه بين الملل خواست از وضع واقعي اسيران مطلع شود و اسرائيل را تحت فشار قرار دهد تا به موافقت نامه هاي بين المللي احترام بگذارد. 

                                آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.   
برچسب ها: سلیمان ، اسرائیل ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار