بازاريابي در بين واحدهاي توليدي بايد به يک فرهنگ نهادينه تبديل شود.

رجب‌لو کارشناس بازاريابي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: بازاريابي به عنوان يک فرهنگ نهادينه در کشور بايد مورد توجه قرار بگيرد.

وي با بيان اينکه تمام قواي واحدهاي فروش صرفا در فروش محصول شرکت‌ها گنجانده شده افزود: رعايت حقوق مشتري و مشتري مداري تنها به شعاري در واحدهاي فروش تبديل شده است.

رجب‌لو در ادامه اظهار داشت: رعايت اصول مديريت فروش بايد مورد توجه قرار بگيرد.

اين کارشناس بازاريابي تصريح کرد: اصول مديريت فروش در مورد برندهايي که در خارج از کشور عرضه مي‌شود نيز بايد رعايت شود.

رجب‌لو در پايان خاطر نشان کرد: حضور در بازار رقابتي علاوه بر کيفيت و قيمت مناسب به نحوه‌ي عرضه‌ي کالا نيز بستگي دارد./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار