سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه تشکیل ائتلاف اکثریت اصولگرایان تاثیری بر فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان ندارد، گفت: این ائتلاف ابتکاری از سوی کاندیداها بود و در این مورد در جلسات رسمی ما بحث و بررسی صورت نگرفته است.

سید کمال سجادی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره دیدارهای انتخاباتی اعضای شورای مرکزی جبهه  پیروان خط امام(ره) و رهبری در ایام تعطیلات نوروز اظهارداشت: در ایام نوروز جبهه جلسه رسمی نداشت، اما جلسات دوستانه و رفت و آمدهای نوروزی برقرار بوده است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری اعلام کرد: جلسات جبهه پیروان اعم از جلسات هیئت رئیسه، شورای شهر و جلسات جنبی گروه‌های اصولگرا از امروز (17فروردین ماه92) آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که با تشکیل "ائتلاف اکثریت اصولگرایان"، فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پیروان در قالب این ائتلاف پیگیری می‌شود؟ گفت: خیر؛ تشکیل این ائتلاف ابتکاری از سوی کاندیداها بود.

سجادی با بیان اینکه ما (جبهه پیروان) اطلاع دقیقی از ائتلاف بزرگ اصولگرایان نداریم، عنوان کرد: در این مورد در جلسات رسمی ما بحث و بررسی صورت نگرفته است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در این باره تاکید کرد:  البته تلاش ما در جبهه و همچنین تلاش جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر این است که اصولگرایان به وحدت برسند و کاندیدای اصلح انتخاب شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما با کسی که به لحاظ نظرسنجی و فاکتورهایی که به نوعی اصلح است، همکاری لازم را خواهیم داشت و در واقع در حال ارزیابی همین دسته بندی‌ها و مجموعه‌ها هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار