از سوم فروردین 92 تا 27 فروردین دانشجویان متاهل می توانند به سفر زیارتی عمره دانشجویی که از سوی وزارت علوم برای آن ها در نظر گرفته شده اعزام شوند.

غلامرضا خواجه سروی، معاون فرهنگی وزیر علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  از سوم فروردین 92 تا 27 فروردین عمره دانشجویی ویژه دانشجویان متاهل ادامه دارد و از 27 فروردین تا 18 اردیبهشت 92 اعزام دانشجویان پسر مجرد آغاز و به پایان می رسد.

وی افزود: از سوم فروردین هر روز یک گروه  از دانشجویان به این سفر معنوی اعزام می شوند چنانچه کل دانشجویان عمره ثبت نامی در این دره 15 هزار نفر بوده اند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر هزینه تمام شده این سفر معنوی و میزان وامی که بانک ملی در این خصوص به دانشجویان می دهد گفت: هزینه تمام شده این سفر برای هر یک از دانشجویان اعزامی مبلغ دو میلیون و 400 هزار تومان بوده و بانک ملی با وام دو میلیونی برای هر یک از دانشجویان موافقت کرده است، بنابراین امروز که 17 فروردین 92 است بیش از 17 بار از سوم فروردین تا امروز دانشجویان متاهل توانسته اند به این سفر معنوی از سوی وزارت علوم اعزام شوند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار