دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه از استان کرمانشاه به عنوان ماندگارترین استان برای اقامت مسافرین در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

جلیل رحیمی صدر اظهار داشت: در ایام نوروز 92 استان کرمانشاه با توجه به تمامی تمهیداتی که برای استقبال و پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی اندیشیده بود توانست پذیرای جمع کثیری از هموطنان از نقاط مختلف کشور باشد.

وی ادامه داد: آمارها نشان می دهد که تعداد گردشگران و مسافرین نوروزی وارد شده به استان در نوروز 92 نسبت به سال قبل 24 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: نکته بسیار قابل توجهی که امسال در استان کرمانشاه رخ داد این بود که شاهد افزایش مدت زمان ماندگاری گردشگران و مسافرین نوروزی در این استان بودیم که در نوع خود دستاوردی بی نظیر است به گونه ای که استان کرمانشاه به عنوان یکی از ماندگارترین استانهای کشور برای اقامت مسافرین نوروزی شناخته شد.

رحیمی تصریح کرد: به صورت میانگین مدت زمان ماندگاری مسافرین در تعطیلات نوروز سال 92 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 70 درصد افزایش را نشان می دهد.

این مقام مسئول، تاکید کرد: اتفاق مهمی که امسال در بحث گردشگری استان کرمانشاه روی داد، این بود که کرمانشاه از مسیر گردشگری بودن به یک مقصد نهایی برای گردشگران تبدیل شد و حتی در بسیاری از موارد استانهای همجوار مسیر گردشگری برای کرمانشاه شدند./ع

برچسب ها: استان ، ماندگار ، اقامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.