رئيس پليس آگاهي استان کرمان از انهدام باند جعل مدارک و سوابق پزشکي به منظور دريافت کارت معافيت از خدمت سربازي و دستگيري 15 مجرم در اين رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "هوشنگ پوررضا قلي" در تشريح اين خبر بيان داشت: پس از دريافت گزارش بيمارستان سيدالشهداء پليس کرمان به پليس آگاهي مبني بر اينکه فردي با ارائه مدارک جعلي قصد دريافت معافيت پزشکي از خدمت سربازي را دارد، کارآگاهان پليس بلافاصله در محل حضور يافته و فرد مورد نظر را دستگير کردند.

وي با اشاره به بازجويي هاي انجام گرفته از فرد دستگير شده، تصريح کرد: در اعترافات و بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با جعل مدارک و سوابق پزشکي ، قصد فريب پزشکان را داشته که با هوشياري آنها ناکام ماند.

"پور رضا قلي" ابراز داشت: ماموران پليس آگاهي کرمان با انجام تحقيقات فني بر روي مدارک جعل شده و بهره گيري از جرم شناسان خبره، 3 متهم ديگر پرونده که اقدام به مدرک سازي و جعل سوابق پزشکي کرده بودند نيز شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام مسئول خاطر نشان کرد: دو نفر از اين مجرمان که از کارمندان يکي از بيمارستان ها نيز مي باشند، افراد نااميد و ساده لوح را طعمه قرار داده و در ازاي دريافت مبالغي، مدارک جعلي را در اختيار آنها قرار مي دادند.

رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به شناسايي و دستگيري 10 متهم ديگر که قصد گريز از قانون و استفاده از سوابق پزشکي ساختگي براي دريافت معافيت از خدمت سربازي را داشتند، گفت: هر کدام از اين افراد مبالغي بين سه تا پنج ميليون تومان به جاعلان پرداخت کرده بودند.

"پور رضا قالي" اظهار داشت: 15 متهم اين پرونده به دادسرا منتقل شده و پس از اعتراف به جرم خود مبني بر جعل سند و پرداخت رشوه راهي زندان شدند./ز
برچسب ها: کرمان ، انهدام ، کارت ، معافیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار