ابرناکی، بارش باران، وزش باد گاهی با رعدو برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ برای مناطق غرب، ارتفاعات زاگرس، نیمه جنوبی، دامنه های جنوبی البرز، شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، "عصر"امروز"شنبه 17 فروردین 92"  در "غرب"، ارتفاعات "زاگرس"، نیمه جنوبی، "دامنه های جنوبی البرز"، شرق و جنوب شرق کشور ابرناکی، بارش باران، وزش باد گاهی با رعدو برق و در مناطق مستعد "بارش تگرگ" پیش بینی می شود.

از بعدازظهر امروزبتدریج در شمال غرب، دامنه های "جنوبی البرز" و غرب بارش قطع شده و بارش در دامنه های جنوبی "زاگرس"، "جنوب"، مرکز، "جنوب شرق" و "شرق" ادامه می یابد.


براساس این گزارش، فردا"یکشنبه18 فروردین92" سامانه بارشی در جنوب شرق و شرق کشور فعال بوده و بتدریج تا اواسط وقت روز "دوشنبه" از "مرزهای شرقی کشور" خارج می شود وهمچنین امروز در برخی مناطق استان های "بوشهر"، "خوزستان" و"کرمانشاه" "باد"و "گردو خاک" رخ می دهد.

لازم به ذکر است، بارش باران،وزش باد،رگبار موقتی و کوتاه مدت تگرگ در استان های تهران و سمنان و ارتفاعات البرز منتهی به استان های مازندران از شدت بیشتری برخوردار است از این رو آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها برای این مناطق دوراز انتظار نیست همچنین به اطلاع می رساند طی دو روز آینده "خلیج فارس" و امروز و فردا "دریای عمان" مواج است.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، ابری،همراه با "رگبار" و "رعدو برق" و "وزش باد" وبرای آخروقت کاهش ابر پیش بینی می شود./عب
برچسب ها: باران ، برف ، تگرگ ، باران بهاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hostbaran
۱۶:۴۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
بسیار عالی
آخرین اخبار