مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: کانديداهايي که قصد حضور در عرصه انتخابات را دارند فقط به طرح توانمندي‌ها و برنامه‌هاي خود براي اداره کشور بسنده کرده و از تخریب رقبای انتخاباتی خود پرهیز کنند.

 "حمیدرضا جعفریان" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم رعایت اخلاق سیاسی کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: اخلاق‌مداري و تقوا يکي از ملزومات اوليه هر فردي است که خود را لايق پذيرش بالاترين سمت سياسي کشور مي‌داند. لذا کانديداها در شعارهاي انتخاباتي خود به اين مهم توجه ويژه داشته باشند که مردم اخلاق را به عنوان مهم‌ترين شاخصه يک رئيس جمهور در نظر دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: کانديداهايي که قصد حضور در عرصه انتخابات را دارند فقط به طرح توانمندي‌ها و برنامه‌هاي خود براي اداره کشور بسنده کرده و از تخریب رقبای انتخاباتی خود پرهیز کنند؛ چرا که فضاي تخريب، سلامت سياسي کشور را با مخاطره روبرو کرده و شور و نشاط انتخاباتي را از بين مي‌برد.

این فعال دانشجویی تبعيت از رهبري را راهکار برقراري تعادل در رفتار سياسي عنوان کرد و گفت: کاندیداهای انتخاباتی این اصل مهم را در نظر داشته باشند که پرورش اخلاق سیاسی با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری امکان پذیر خواهد بود.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف بیان داشت: پیشنهاد ما به نامزدهاي انتخاباتي این است که به رهنمودهای اندیشمندانه مقام ولایت توجه کرده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چرا که اخلاق‌مداری سیاسی خواسته قلبی ملت ایران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: جعفریان ، بسیج ، شریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار