رييس كلانتري 167 دولت آباد گفت: دو برادر شرور كه روز گذشته به تخريب خودروها و نزاع دست جمعي پرداخته بودند به ضرب گلوله پليس دستگير شدند.

سرگرد اردشير نادري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: پس از اعلام برخي از شهروندان در خصوص تخريب خودروها و نزاع دست جمعي بلافاصله ماموران واحد گشت خودرويي خود را محل مورد نظر رساندند.




 

رييس كلانتري 167 دولت آباد در ادامه اذعان داشت: ماموران واحد گشت خودرويي پس از حضور در محل متوجه تخريب 4 دستگاه خودروي سواري و چند مغازه شدند.





اين مقام مسئول انتظامي ادامه داد: عوامل واحد گشت با بررسي و پرس و جو از اهالي محل متوجه شدند اين خرابكاري توسط دو برادر به نامهاي حسين و حسن كه اراذل اوباش به نام آن منطقه هستند صورت گرفته است.
وي افزود: ماموران فاتب بلافاصله اقدامات پيچيده خود را آغاز كرده و با چندين فعاليت مراقبتي موفق شدند متهمان در يكي از پارك هاي منطقه رديابي كنند.
سرگرد اردشير نادري در نهايت خاطر نشان كرد: ماموران با آمادگي كامل وارد پارك شده و متهمان به همراه چند تن از افراد ديگر اقدام به درگير شدن با پليس را كردند كه در نهايت با شليك چند گلوله از سوي پليس 5 متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مقر انتقال داده شدند./ز
برچسب ها: برادر ، شرور ، ضرب ، گلوله ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
-
حیدرعبداله زاده
۰۹:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
نیروی انتظامی اگراین شرورهاروامثال این شرورهارابه زندان طولانی مدت وشلاق کاری جلودیدمردم محکوم کنددیگرهیچ کس وجرآت این خراب کاری هارادرجامعه نهواهدکردامیدبه اینکه نیروی انتظامی وقوه قضائیه این ارازل راشدیدامجازات کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد جانی
۰۰:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
خدایا این امنیت را از ما نگیر نیروی انتظامی تشکر
آخرین اخبار