بخش رويت اطلاعات مشترکين پرتال شرکت توزيع نيروي برق استان مازندران راه اندازي شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ،معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توزيع برق مازندران گفت : هر مشترک مي تواند از طريق اينترنت وارد اين قسمت شده و از امکانات آن شامل رويت کليه اطلاعات اشتراک خود ( آخرين وضعيت بدهي ، فروش ، وصول ،اطلاعات کنتور و ... ) ، درخواست انشعاب ، تغير آدرس ، تغيير مشخصات ،تسويه حساب ، صدور هزينه ،اعلام کارکرد ، پرداخت اينترنتي و پيگيري تقاضا استفاده نمايد.

وي ادامه داد: اين امر در راستاي ارائه خدمات بهتري به مشترکين صنعت برق و نيز تهيه سريعتر و دقيقتر آمارها و اطلاعات مورد درخواست سازمانهاي مرتبط صورت پذيرفته است .

محمودي گفت : به منظور ارائه اطلاعات مورد نياز به مشترکان برق و نيز امکانات مرتبط با پرداخت قبوض به صورت تلفني ، سامانه 1521 در سطح شرکت توزيع برق مازندران در حال راه اندازي می باشد تا علاوه بر ارائه اطلاعات تلفني، امکانات پرداخت قبوض برق به صورت تلفني فراهم گردد .

وي تصريح كرد: به منظور نگهداري سوابق تست و بازرسي در سال 90 و 91 برنامه تست و بازرسي تحت شبکه طراحي شده است که بر اساس آن علاوه بر حفظ سوابق بازرسي، نتايج آن در سيستم جامع خدمات مشترکين نمايان خواهد شد. /ع


برچسب ها: توزیع ، نیروی ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.