وزیر امور خارجه دولت نهم گفت: تولید شاه‌کلیدی است که مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم را از بین خواهد برد و تمامی مشکلات اقتصادی به جا مانده در کشور باید حماسی حل شوند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، همایش جبهه پیشگامان خدمت به خانواده در راستای منویات مقام معظم رهبری در باب تحقق حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی با حضور منوچهر متکی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهر کرج برگزار شد.
 
متکی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبری به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت:  انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مهمترین رخداد سیاسی کشور در سال جاری است و مردم ایران همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر حضوری حماسی را به منصه ظهور می‌رسانند.   

وی ادامه داد: چهار سال پیش انتخاباتی داشتیم که کام مردم ما را تلخ کرد و با وجود اینکه یک رکورد بزرگ در انتخابات ثبت شد، اما رویای مردم محقق نشد و این در حالی بود که مردم ایران با حضور 85 درصدی خود دشمن را به چالش کشانده و به ندای رهبری لبیک گفتند.  
 
وزیر امور خارجه دولت نهم با اشاره به انتخابات مجلس نهم در سال گذشته تصریح کرد: دشمنان ایران گمان می‌کردند که انتخابات مجلس نهم زیر 30 درصد خواهد بود و زمزمه‌هایی را به مردم القا می‌کردند که در صحنه انتخابات حاضر نشوند و جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشانند، اما مردم با نادیده گرفتن سختی‌ها و حضور 60 درصدی خود در انتخابات گمان باطل دشمن را از بین بردند.
 
متکی با بیان اینکه حماسه سیاسی آفریدنی است و برای آفریدن یک حماسه باید همه اجزای حماسه در کنار هم قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: ما آرزوی تسلیم شدن را بر دل دشمن خواهیم گذاشت و 24 خردادماه امسال ملت ایران درسی بزرگتر و پرشورتر به همه دشمنان خود خواهد داد چرا که ملت ایران 34 سال است که هوشمندی خود را به جهانیان اثبات کرده است.
 
وی با بیان اینکه دولت‌های قبل شعار حمایت از تولید را سرداده‌اند اظهار داشت: برنامه‌های ما تصمیمات ما و قوانین ما در حمایت از تولید خواهد بود در حالیکه دولت‌های قبلی اینگونه نبودند به دلیل اینکه تولید‌کننده‌ها و کارخانه‌ها در خدمت کارهای دیگری برآمده بودند و سودهای کلانی را از راه‌های مختلف دیگری به دست می‌آوردند و به همین ترتیب جلوی تولید گرفته می‌شد.
 
وزیر امور خارجه دولت نهم خاطرنشان کرد:  تولید شاه‌کلیدی است که مشکلات اقتصادی، بیکاری و تورم را از بین خواهد برد و تمامی مشکلات اقتصادی به جا مانده در کشور باید حماسی حل شوند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: متکی ، مجلس ، نهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار