مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی طلای کثیف در این شهر را خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علی نجفی در ‌نشست خبری با اعلام این خبر افزود: کارخانجات بازیافت کاغذ، پلاستیک، ضایعات الکترونیکی، آسفالت، نیروگاه بیوگاز در کنار کارخانه تولید کود کمپوست، ورمی کمپوست و کود گرانوله گوگرددار در حال فعالیت هستند که این کارخانجات علاوه بر تولید و ایجاد اشتغال به اقتصاد کشور نیز کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: در این راستا جشنواره طلای کثیف برای نخستین بار در سطح ملی با موضوعات زباله بازیافت زشتی‌ها و زیبایی‌ها در تمام رده‌های سنی در بخش‌های مختلف در شهر مشهد برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد افزود: این جشنواره با نام طلای کثیف در قالب نقاشی،کاردستی با لوازم بازیافتی، عکاسی، شعر طنز، شعر کودک، داستان کوتاه، کاریکاتور برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا دوم اردیبهشت ماه که مصادف با روز زمین پاک است به این سازمان ارسال کنند.

نجفی تصریح کرد: در این جشنواره آثار پس از بررسی توسط هیئت داوران که هر یک از آنان از افراد برجسته در عرصه های هنری هستند ارزیابی شده و آثار انتخابی بعد از اطلاع‌رسانی در نمایشگاه ویژه ای به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در چهار روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در مراسم پایانی مصادف با هجدهم اردیبهشت ماه از افراد برتر تقدیر و تشکر به عمل می‌آید./ع

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.