رئيس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات از فعال شدن كميته استاني و انتخاب حکيمي‌پور نماينده حزب اراده ملت به عنوان دبير اين شورا خبر داد.

"ژاله فرامرزيان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ديدار اعضاي شوراي هماهنگي اصلاحات با خاتمي اظهار داشت: در جلسه شب گذشته شوراي هماهنگي در راستاي بيانيه جلسه قبل که از خاتمي جهت کانديداتوري دعوت کرده بوديم، مباحثي صورت گرفت و اعضا اظهار اميدواري كردند كه خاتمي  اين دعوت را بپذيرد و در عرصه انتخابات وارد شود.

وي افزود: ما منتظر پاسخ خاتمي به اين دعوت هستيم و مسير و اقدام بعدي شوراي هماهنگي بعد از پاسخ خاتمي مشخص خواهد شد.

فرامرزيان درباره ساير مباحث مطرح شده در جلسه شب گذشته شوراي هماهنگي گفت: در اين جلسه گفته شد که حضور گسترده مردم و مشارکت آنان مستلزم حضور ديدگاه‌هاي متفاوت در انتخابات است و اصلاح‌طلبان نيز به عنوان يکي از مطرح‌ترين ديدگاه‌ها اين فضاي باز و آزاد را مستلزم حضور خود مي‌دانند.

رئيس دوره‌اي شوراي هماهنگي تصريح کرد: اميدواريم با توجه به نظرسنجي‌ها که بيانگر اقبال عمومي مردم نسبت به خاتمي است و فضاي باز و آزاد منجر به شفافيت در ورود ديدگاه‌ها و برنامه‌ها مي‌شود، فراهم گردد تا مردم بتوانند براساس برنامه‌ها و ديدگاه‌هاي واقعي کانديدا دست به انتخاب بزنند.

فرامرزيان اظهار داشت: هم چنين اعضاي شوراي هماهنگي با تقدير از تلاش موثر آقاي حاج سيد جوادي، درگذشت وي را به مردم و خانواده‌اش تسليت گفتند.

وي از فعال شدن کميته استاني شوراي هماهنگي با عضويت حزب اسلامي کار، انجمن اسلامي معلمان،‌مجمع نمايندگان ادوار، حزب جوانان و حزب همبستگي اسلامي خبر داد و خاطر نشان كرد: حکيمي‌پور نماينده حزب اراده ملت به عنوان دبير جديد شوراي هماهنگي انتخاب شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار