مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: دکتر عدنان ارتم رئیس اوقاف ترکیه و هیأت همراه برای بازدید از موقوفات و بناهای تاریخی اصفهان روز سه شنبه به اصفهان سفر می کند.

به گزارشخبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان حامد جعفرزاده اظهار داشت: سفر به اصفهان بخشی از برنامه‌های سفر رئیس اوقاف ترکیه به ایران است و تیم اوقاف ترکیه هم‌اکنون در تهران حضور دارند.

وی ضمن تشریح برنامه‌های سفر یک روزه رئیس اوقاف ترکیه به اصفهان افزود: بازدید از مجموعه صنعتی همگام خودرو در علویجه، بازدید از مصلای بزرگ و در حال ساخت اصفهان و بازدید از موقوفات شاخص و اماکن تاریخی و مذهبی اصفهان، برنامه سفر یک روزه دکتر عدنان ارتم و تیم همراه به اصفهان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به همکاری‌های مشترک اوقاف ایران و ترکیه در عرصه‌های مختلف و ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، تصریح کرد: امضای تفاهمنامه همکاری‌های مشترک و همچنین دیدار با مدیر عامل بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور به منظور تبادل نظر در مباحث اقتصادی، بازدید از سازمان چاپ و انتشارات، بازدید از موقوفه عقیق جماران از دیگر برنامه‌های هیئت ترکیه‌ای خواهد بود./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.