مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه معتقد است، سال 1391 سالی درخشان برای ورزش بانوان استان بوده و زنان ورزشکار کرمانشاهی در این سال افتخار آفرین بودند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

نرگس یوسفی گفت: سال گذشته توانستیم یک مدال طلا و سه مدال نقره در مسابقات جهانی و بین المللی، یک مدال نقره و چهار مدال برنز از مسابقات آسیایی و نیز سه مدال طلا، 38 مدال نقره و 49 مدال برنز از مسابقات کشوری و منطقه ایبه دست آوریم.

وی ادامه داد: در سال1391 بیش از 150 مورد دعوت به تیم های ملی کشوری نیز از بانوان ورزشکار کرمانشاهی به عمل آمد.

به گفته این مقام مسئول، اعزام ندا شهسواری به مسابقات آسیایی گوانگجو در چین نیز یکی از افتخارات قابل توجه ورزش بانوان کرمانشاه در سال 91 بود که باعث شد رتبه کشور در ورزش پینگ پنگ، با 80 پله صعود به جایگاه 29 جهانی برسد.

کسب دو مدال طلا توسط "نیلوفر محمدی" در مسابقات پیوند اعضای خاورمیانه در رشته دو میدانی، کسب مدال نقره در رشته کاراته در مسابقات آسیایی توسط "پگاه زنگنه"، اعزام "شیوا یاری" به عنوان داور بین المللی به مسابقات جهانی فوتبال، افتخار آفرینی در رشته کیک بوکسینگ و کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره در مسابقات جهانی ایتالیا توسط بانوان کرمانشاهی و ... از جمله دیگر افتخارات ورزش بانوان کرمانشاه در سال 91 بود که وی به آن ها اشاره کرد.

مسئول ورزش بانوان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته افتخار میزبانی دومین جشنواره سنگ نوردی جهان با حضور تعداد زیادی از سنگ نوردان جهان و کشور نصیب استان کرمانشاه شد.

وی همچنین با تاکید بر پتانسیل های خوب ورزشکاران زن استان کرمانشاه، افزود: در رتبه بندی های استانی در برخی رشته ها نظیر کاراته، ژیمناستیک، هندبال و ... توانستیم رتبه اول تا سوم کشور را به خود اختصاص دهیم./ع


برچسب ها: کرمانشاه ، مدال ، بانو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.