به دنبال درگذشت حجت‌الاسلام سيدجلال يحيي‌زاده، نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي، سه روز عزاي عمومي در يزد اعلام شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا فلاح‌زاده، استاندار يزد با صدور پيام تسليتي به مناسبت درگذشت نماينده ساعي، پرتلاش و محبوب شهرستان‌هاي تفت و ميبد در مجلس، سه روز عزاي عمومي در اين استان اعلام كرد.

گرچه بستگان نماينده مردم تفت و ميبد از نامشخص بودن زمان به خاكسپاري سيد جلال يحيي‌زاده در روز چهارشنبه يا پنجشنبه خبر مي‌دهند اما ستادي در شهرستان‌هاي تفت و ميبد تشكيل شد كه برنامه‌ريزي تشييع و خاكسپاري را اعلام كرده است.

بر اين اساس، مراسم وداع مردم تفت با مرحوم يحيي‌زاده از ساعت هشت صبح فردا، 21 فروردين، مراسم تشييع و تدفين پيكر آن مرحوم از روضه رضوان ميبد تا امامزاده سيد صدرالدين قنبر و اقامه نماز و ادامه تشييع تا گلزار فيروزآباد ميبد فردا ساعت چهار بعداز ظهر اعلام شده است.

آيت الله اعرافي، امام جمعه ميبد، فرمانداري تفت و استاندار و امام جمعه يزد نيز هر كدام در روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه مراسم يادبودي براي حجت الاسلام سيد جلال يحيي زاده برگزار مي كنند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سيد جلال يحيي زاده كه در سال 1339 در فيروزآباد ميبد متولد شد، 15 اسفندماه 91 بر اثر سكته مغزي به كما رفت و امروز ساعت 2:30 بامداد در بيمارستان فيروزگر تهران دار فاني را وداع گفت./ک

برچسب ها: تفت ، مردم ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.