سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه از افتتاح آزمایشگاه هورمونی در شبکه بهداشت و درمان در هفته سلامت خبر داد.

فریبا ملاجعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: راهپیمایی سلامت در همین هفته در سطح شهر فیروزکوه برگزار می‏ شود.

وی ادامه داد: عیادت از بیماران و سالمندان بیمارستان امام خمینی (ره)، برپایی غرفه‏ های سلامت و برگزاری جشنواره در زمینه‏ های هفته سلامت، نقاشی و مقاله‏ نویسی و غذای سالم برای گروه هدف دانش‏آموزان از برنامه های پیش روی این هفته می باشد.

ملاجعفری تصریح کرد: معاینات اسپیرومتری و اُدیومتری، همچنین گرفتن فشار خون و ویزیت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان فیروزکوه در طول هفته سلامت انجام می‏ شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه افزود: 18 تا 24 فروردین ‌ماه از سوی سازمان بهداشت جهانی به نام هفته سلامت نامگذاری شده است.

وی با اشاره به شعار در نظر گرفته شده برای هفته سلامت امسال که «فشار خون را جدی بگیریم» افزود: در این راستا برنامه‏ هایی برای نکوداشت این هفته و آشنا سازی عموم با این بیماری که به «کُشنده بی ‏صدا» موسوم است، در نظر گرفته شده است.

ملاجعفری همچنین از برگزاری کلاس ‏های متعدد تغذیه، دخانیات، پیشگیری، کنترل استرس، فعالیت بدنی، تحرک و فشار خون برای کارگران و کار فرمایان، اصناف، سالمندان، مدد جویان کمیته امداد امام خمینی، بسیجیان، رابطان بهداشت، بهورزان و عموم مردم در طول هفته سلامت خبر داد./ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.