کتابخانه ملی درنوروز ۱۳۹۲ میزبان نزدیک به یکصد و پنجاه نفر از پژوهشگران و محققان حوزه های مختلف علمی در شیفت شب کتابخانه ملی بود که در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل توجهی نشان می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، همچنین در مجموع بیش از ۱۰ هزار و پانصد نفر از خدمات کتابخانه ملی در ایام نوروز بهره مند شدند.
نکته جالب این آمار، استفاده ۳۷۷ نفر از اعضاء از خدمات کتابخانه ملی در روز سیزدهم فروردین، روز طبیعت است. 
این گزارش می افزاید، به طور متوسط در ایام نوروز در هر شیفت شب کتابخانه ملی، ۹/۸ نفر مراجعه کننده حضور داشت. شیفت شب کتابخانه ملی به طور معمول از ساعت ۲۲ تا ۷ صبح روز بعد آماده ارایه خدمات به پژوهشگران است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی اطلاع رسانی سازمان از شرایط استفاده از شیفت شب مطلع شوند. همچنین اضافه می شود کتابخانه ملی در حال حاضر چهارمین کتابخانه ملی جهان است که دارای خدمات شیفت شب است. 
یادآوری می شود، سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در طول ایام سال فقط سه روز اول فروردین، شهادت حضرت علی (ع) و روز عاشورا تعطیل است و در بقیه روزها آماده ارائه خدمات کتابخانه ای به اعضاء است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار