به گفته پلیس میناپولیس آمریکا یک هواپیمای یک شرکت خصوصی در مینیاپولیس شهر بزرگ ایالت مینسوتای آمریکا پس از بلند شدن از زمین بر اثر عدم هوشیاری خلبان بر اثر نوشیدن الکل سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از واشنگتن پست جران کریستین سنز خلبان 48 ساله آمریکایی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در ماه ژانویه به مدت سه ماه از کار برکنار شده بود و پس از بخشیده شدن وی توسط مقامات هواپیمایی دوباره به کار خود بازگشت.

به گزارش مامورین پلیس فرودگاه به نقل از این خبرگزاری وی پس از انتخاب شدن برای خلبانی پرواز پستی از شهر مینایولیس به مقصد نیویورک برای انتقال بسته های پستی پس از بلند شدن از فرودگاه به زمین برخورد کرد.

به گزارش این خبرگزاری امداد گران پلیس فرودگاه تعداد زیادی از انواع مشروبات الکلی را در کابین خلبان این هواپیما پیدا کردند.

وی در دم جان باخت و پس از کالبد شکافی درصد قابل توجهی الکل در خون وی مشاهده گردید و سندی برای اثبات نوشیدن وی در هنگام بلند شدن از روی زمین بود.

به گزارش این خبرگزاری میزان الکل موجود باید 0.04 باشد که برای این خلبان مقدار 0.107 گزارش شده است.

همچنین وی 3 بار متهم به مصرف الکل در حین پرواز توسط مسئولین شده بود که هر بار با امضای تعهدنامه ای رضایت مسئولین را جلب می کرد.

 

برچسب ها: هواپیما ، هوشیازی ، خلبان ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار