استاندار سمنان گفت: با سفر اعضای هیات دولت به سمنان دور چهارم سفرهای استانی رئیس‌جمهور آغاز خواهد شد.

عباس رهی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، در مورد آغاز سفرهای دور چهارم هیات دولت اظهار داشت: دور چهارم سفرهای رئیس‌جمهور و کابینه دولت از فردا با سفر احمدي‌نژاد و هيئت دولت به استان سمنان آغاز خواهد شد.   
 
وی افزود: رئیس‌جمهور راس ساعت 8 صبح وارد استان سمنان شد و مردم این استان وی را از میدان حضرت امام (ره) تا ورزشگاه تختی مورد استقبال قرار خواهند داد.   
 
رهی تصریح کرد: احمدی‌نژاد با حضور در ورزشگاه تختی استان سمنان با مردم این شهر دیدار عمومی خواهد داشت.
 
استاندار سمنان با بیان اینکه این استان از نظر معدنی و کشاورزی از ممتاز‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود، گفت: پس از دیدار عمومی رئیس‌جمهور ساعت 13:30 تا 15 کارگروه طرح توسعه کشاورزی و ساماندهی امور معادن استان برای بررسی فعالیت‌های این دو حوزه تشکیل خواهد شد.   
 
وی در مورد اقدامات استانداری در زمینه طرح توسعه کشاورزی تاکید کرد: استانداری سمنان مبلغی حدود 250 میلیارد تومان با بهره 7 درصد در اختیار کشاورزان، دامداران و صنعتگران این حوزه برای رونق بخشیدن به این بخش اختصاص داده است.   
 
 رهی با بیان اینکه پس از اتمام جلسات این کارگروه‌ها اعضای هیات دولت و رئیس‌جمهور رئیس ساعت 16:30 عازم شهرستان شاهرود خواهند شد، ادامه داد: رئیس‌جمهور با سفر به این شهرستان در استادیوم شاهرود با مردم این شهرستان دیدار عمومی خواهد داشت.   
 
استاندار سمنان با بیان اینکه پس از این دیدار عمومی اعضای هیات دولت به مرکز استان بازخواهند گشت، اظهار داشت: راس ساعت 18:30 تا 20 رئیس‌جمهور در حسینیه نیروی انتظامی میزبان جوانان پرشور و نخبه این استان خواهد بود.   
 
وی افزود: در این دیدار نیز "نشان دولتی" از سوی احمدی‌نژاد به دو نفر از برجستگان استانی و 10 نفر از اعضای خانواده شهدا تقدیم خواهد شد.   
 
رهی خاطرنشان کرد: پس از این دیدار رئیس‌جمهور با جوانان جلسه هیات دولت راس ساعت 20 در استانداری به ریاست احمدی‌نژاد تشکیل خواهد شد.   
 
استاندار سمنان با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس‌جمهور و دیدارهای عمومی وی با مردم اعضای هیات دولت به شهرستان‌های این استان سفر خواهند کرد، گفت: نامجو وزیر نیرو به شهرستان گرمسار، غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان آرادان، طریقت منفرد وزیر بهداشت به شهرستان دامغان، نجار وزیر کشور به شهرستان سمنان، خلیلیان وزیر کشاورزی به شهرستان مهدی‌شهر، حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان شاهرود، عباسی وزیر ورزش و جوانان به شهرستان میامی، حاجی بابایی به شهرستان سرخه خواهند رفت تا به نمایندگی از دولت تمام طرح‌های سفرهای دوره‌های گذشته را پیگیری کنند.   
 
وی تصریح کرد: پس از برگزاری تمام این دیدارها و  جلسات، رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور بعد از جلسه هیات دولت کنفرانس مطبوعاتی در خصوص ارائه گزارش سفر یک روزه هیات دولت به استان سمنان با خبرنگاران خواهد داشت.
 
رهی خاطرنشان کرد: در سفر یک روزه اعضای هیات دولت قرار است با دستور ویژه رئیس‌جمهور مبلغی برای تکمیل پروژه‌های در حال اتمام اختصاص پیدا کند که امیدواریم این اتفاق فردا پنج‌شنبه از سوی رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت صورت گیرد.   
انتهای پیام/
برچسب ها: سمنان ، سفر ، هیئت ، دولت ، چهارم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار