مرد مسلحي که روز چهارشنبه چند آتش نشان را در حومه آتلانتا گروگان گرفته بود، ساعاتي بعد هنگام تبادل آتش با مأموران پليس کشته شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،‌ سرجوخه اِدوين ريتر از پليس بخشداري گوئينِت گفت چهار آتش نشاني که در اسارت فرد گروگان گير بودند، زماني که نيروهاي پليس براي منحرف کردن توجه مظنون و ورود به خانه از مواد منفجره استفاده کردند، زخم هاي سطحي برداشته اند. يک افسر پليس نيز در اين حادثه تير خورد، اما به گفته سخنگوي پليس، مصدوميت او خطر مرگ را به همراه ندارد. 
ادوين ريتر گفت: ما از افسران خود خواستيم که با فرد مظنون تماس برقرار کنند. آنها وارد خانه شدند و در اين هنگام بود که صداي انفجار و تيراندازي متقابل بين مظنون و اعضاي گروه ضربت شنيده شد. مظنون هم اينک کشته شده است. يکي از افسران ما نيز بر اثر تيراندازي زخمي و به بيمارستان منتقل شد. ظاهراً خطري جان او و همچنين آتش نشان ها را تهديد نمي کند. چهار آتش نشان نيز زخمي شدند، اما جراحات آنها سطحي است. حال همه آنها خوب است و امشب به خانه هايشان بازخواهند گشت. 
آتش نشان ها در پاسخ به تماس کمک در شرايط اضطراري پزشکي به محل اعزام شده بودند، اما مظنون آنها را گروگان گرفت و مطالباتي داشت که بنا به گفته ريتر به مسائل مالي مرتبط بود. در حين عمليات پليس، برق خانه مظنون در کنار تلفن همراه و کابلي او قطع شد و مهاجم مسلح، وصل مجدد آنها را خواستار شده بود. 








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار