فرماندارشهرستان دماوند گفت: تا روز چهارشنبه 11 کاندیدای نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دماوند وفیروزکوه و رودهن ثبت نام کردند.

ˈسعیدافشارنادریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن درخصوص بازدید از حوزه انتخابیه شهرستان، اظهار کرد: مقدمات برگزاری نخستین انتخابات میان دوره ای مجلس همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فراهم شده است.

وی افزود: داوطلبان انتخاباتی براساس قانون از 17 لغایت 23 فروردین ماه می توانند در حوزه انتخاباتی فرمانداری یا ستاد انتخاباتی کشور با ارائه مدارک لازم ثبت نام نمایند.

فرماندار دماوند از داوطلبان خواست تا در موعد مقرر به حوزه انتخابیه یا ستاد انتخاباتی کشور برای ثبت نام خود مراجعه کنند و این امر را به ساعات پایانی موکول نکنند.

افشارنادری با بیان اینکه حضور آگاهانه و پرشور ملت ایران در 24 خرداد بار حماسه سیاسی سال را محقق خواهد کرد، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات همانند شرکت در راهپیمایی 22 بهمن توطئه ها و دسیسه های دشمنان را نقش برآب می کند.

وی بر اهمیت تبیین ترفندها و توطئه های استکبار جهانی تاکید کرد و افزود: اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی در جهت بصیرت افزایی مردم حائز اهمیت است و زمانیکه مردم از دسیسه های دشمنان نظام و نقش کارساز رای های خود آگاه شوند؛ مطمئناً در دفاع از ارشهای انقلاب و نظام اسلامی به میدان می آیند.

این مقام عالی دولت در شهرستان دماوند یادآورشد: مردم با حضور ومشارکت در انتخابات 24 خرداد پایه های مشروعیت نظام را بیش از پیش تحکیم خواهند کرد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.