سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در بروجرد تدارک دیده شده است.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرگاران ،مهدی پازوکی اظهار داشت: فعالیت ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در بروجرد کلید خورده و همه امکانات لازم برای برگزاری این انتخابات و همچنین انتخابات ریاست جمهوری اندیشیده شده است.

وی به اهمیت این دوره از انتخابات اشاره و تصریح کرد: برگزاری این انتخابات برای اداره امور کشور سرنوشت ساز بوده و این صحنه نیز بسیار حساس و مهم است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با بیان اینکه تمام چشمها به انتخابات در کشورمان دوخته شده که ببینند وضعیت ایران چگونه خواهد بود، افزود: به همین منظور دشمنان توطئه های جدیدی را در دستور کار قرار داده و سعی دارند از همین ابتدا اعلام کنند که انتخابات، یک انتخابات آزادی نیست و مردم را از مشارکت دلسرد کنند.

پازوکی ادامه داد: ملت ایران در سه دهه گذشته نشان داده اند که توطئه های دشمنان آنها را دلسرد نمی کند و در این دوره از انتخابات نیز با پیروی از مقام معظم رهبری حضور فعال و گسترده ای در پای صندوق های رای خواهند داشت.

وی تصریح کرد: توجه به زمان پس از برگزاری انتخابات نیز اهمیت دارد چون دشمن سعی دارد نشان دهد که انتخابات از سلامت برخوردار نبوده و قصد برهم زدن فضای انتخاباتی را دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد افزود: ما وظیفه داریم با فراهم کردن فضایی مناسب و آرام زمینه هرچه بهتر برگزارشدن انتخابات و حضور آگاهانه و فعال مردم را مهیا کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.