نخستین مرحله هشتمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 10 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دارالقر‌آن ا‌لکریم در نشست خبری امروز خود با بیان این خبر افزود: علاقه مند‌ان به شرکت در این آزمون سراسری می توانند تا 4 اردیبهشت ماه سال جاری با مراجعه به سایت تلاوت، برای ثبت نام اقدام نمایند.
وی در ادامه تصریح کرد: مرحله ی اول این آزمون در 20 اردیبهشت ماه به صورت کتبی خواهد بود و پذیرفته شد‌گان در مرحله ی اول، مرداد و شهریور ماه سال جاری در آزمون مرحله ی دوم که به صورت شفاهی برگزار می شود راه خواهند یافت.
وی در خصوص سومین مرحله ی آزمون بیان داشت: آبان ماه سال جاری سومین مرحله ی آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم به صورت کتبی برگزار خواهد شد و در این مرحله میزان معلومات حافظان قرآن در زمینه ی مفاهیم و مفردات قرآن سنجیده خواهد شد.
وی در ادامه اظهار داشت: طی 7 دوره ی گذشته 22 هزار و 737 نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند که 82 درصد از خواهران و 18 درصد از برادران حافظ قرآن بوده ا‌ند.
افر‌ش با اشاره به توجه و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با پرورش حافظان قرآن کریم گفت: برای تحقق جامعه دارای 10 میلیون حافظ قرآن کریم همگان باید در این حوزه فعال باشند که نیازمند برنامه ریزی جامع و کامل است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ثبت نام در آزمون اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن کریم تا 4 اردیبهشت ادامه خواهد داشت./ز
برچسب ها: تخصص ، قرآن ، مرداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار