دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان گفت: در صورتي که آرايش سياسي کشور اقتضا کند با اعضاي ائتلاف اصولگرايان مذاکره و رايزني مي‌کنيم.

"حجت‌الاسلام موسي‌پور" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از برگزاري نشست مشترک اعضاي ائتلاف اکثريت اصولگرايان در بعدازظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: تاکنون فرد جديدي به ائتلاف اکثريت اصولگرايان اضافه نشده است اما چند نفري براي عضويت ابراز تمايل کردند و ما نيز تاکنون در اينباره تصميمي نگرفته‌ايم.

وي درباره جزئيات نشست امروز تصريح کرد: در اين نشست پيرامون مسائل مختلف بحث و رايزني انجام مي‌شود.

دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان درباره پاره‌اي از اخبار مبني بر وجود اختلاف ميان اعضاي اين ائتلاف گفت: هيچ اختلافي ميان اعضاي اعتلاف پنج گانه وجود ندارد و همه اعضا به مکانيزمي که بحث و رايزني صورت گرفته است، پايبند هستند.

حجت الاسلام موسي‌پور درباره احتمال رايزني ائتلاف اکثريت اصولگرايان با ائتلاف سه‌گانه اظهار داشت: ما معتقديم که ائتلاف سه‌گانه براساس مکانيزمي که براي خود تعريف کرده کارش را پيش ببرد و ما نيز براساس مکانيزم خودمان کانديدايمان را نهايي مي‌کنيم اما در صورتي که آرايش سياسي کشور اقتضا کند با آنان مذاکره هم خواهيم کرد.

دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان درباره مکانيزم انتخاب کانديداي نمايندگي در اينباره تصريح کرد: مراجعه به افکار عمومي، سنجش و پايگاه اجتماعي از جمله مواردي است که براي انتخاب کانديداي نهايي به آن توجه مي‌کنيم.

حجت‌الاسلام موسي پور درباره فعاليت‌هاي تبليغاتي اعضاي ائتلاف اکثريت اصولگرايان خاطرنشان کرد: هر کدام از اعضاي ائتلاف به صورت جداگانه فعاليت خود را  انجام ميدهند و وقتي که نتيجه نهايي ائتلاف مشخص شود ساير اعضا فعاليت‌هاي خود را در جهت خروجي واحد انجام ميدهد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: قالیباف ، انتخابات ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار