در نخستین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی فاطمه هداوند از تیم هیئت همدان با زمان 42 ثانیه و 50 صدم ثانیه مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  همدان ؛ در رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و جاده و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان پیگیری شد که در پایان در رده سنی جوانان در ماده 500 متر فاطمه هداوند از تیم هیئت همدان با زمان 42 ثانیه و 50 صدم ثانیه مقام سوم را کسب کرد.
زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز با زمان 38 ثانیه و 35 صدم ثانیه و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران با زمان 42 ثانیه و 43 صدم ثانیه اول و سوم شدند.
همچنین در نخستین مرحله از رقابتهای لیگ کورسی فاطمه هداوند از تیم هیئت همدان با زمان 42 ثانیه و 50 صدم ثانیه مقام سوم را کسب کرد.
در رقابتهای لیگ کورسی بانوان در مواد پیست و جاده و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان پیگیری شد که در پایان در رده سنی جوانان در ماده 500 متر فاطمه هداوند از تیم هیئت همدان با زمان 42 ثانیه و 50 صدم ثانیه مقام سوم را کسب کرد.
زهرا خسروشاهی از تیم دبیری تبریز با زمان 38 ثانیه و 35 صدم ثانیه و پرستو باستی از تیم پاسارگاد تهران با زمان 42 ثانیه و 43 صدم ثانیه اول و سوم شدند./ع
برچسب ها: بانو ، دوچرخه ، سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.