مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر، گفت: ساختار جدید نظام آموزشی با عنوان 3.3.3.3 از عهده آموزش و پرورش خارج است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم ثلاثی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت:  در حال حاضر، هشت مدرسه را برای مهر 92 به طور آزمایشی آماده کردیم تا مطابق با ساختار جدید نظام آموزشی باشد.

وی تصریح کرد: براساس این ساختار، دانش‌آموزان اول تا سوم، چهارم تا ششم ابتدایی، اول تا سوم راهنمایی(متوسطه اول) و اول تا سوم دبیرستان(متوسطه دوم) باید در مدارس مجزا، تحصیل کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه به طور طبیعی برای رسیدن به چنین ساختاری، نیاز به فضای کافی داریم، خاطرنشان کرد: این کار از عهده آموزش و پرورش خارج است و عزم و توان ملی می‌خواهد.

وی همچنین از لزوم هوشمندسازی مدارس اول دبیرستان گفت و اینکه نیاز به همکاری خانواده‌ها و خیّران داریم.

ادامه نخستین نشست اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر، اختصاص به هفته معلم داشت که در این رابطه مدیر آموزش و پرورش گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم برای حضور و پذیرایی از 4 هزار نفر با هزینه اولیه 25 میلیون تومان برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: این برنامه‌ها در روزهای 12، 15 و 18 اردیبهشت‌ماه به ترتیب برای تجلیل از معلمان بازنشسته، معلمان زن و معلمان مرد شاغل برگزار می‌شود.

ثلاثی با اشاره به تعطیلی مدارس در پنج‌شنبه 12 اردیبهشت، گفت: زنگ معلم، روز 11 اردیبهشت به طور نمادین در یکی از مدارس دخترانه شهرستان بهشهر، نواخته می‌شود.

در پایان این نشست مقرر شد، در صورت فراهم شدن مکان مناسب، مراسم گرامیداشت هفته معلم به صورت متمرکز برگزار شود.
برچسب ها: بهشهر ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.