مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی یکی از نقاط ضعف دولت نهم و دهم را طرح‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: دولت نهم و دهم در زمینه اقتصاد، عملکردی خوبي نداشته و با سوء‌مديريتش در حوزه اقتصاد بر فشار تحریم‌ها دامن زده و باعث به زحمت افتادن مردم و بروز مشکلات اقتصادي براي جامعه شد.

"حمید‌رضا پاک‌فر" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر استفاده از نقاط قوت و پوشش ضعف‌هاي دولت نهم و دهم از سوي رئيس جمهور آينده،‌ اظهار داشت: تلاش دولت نهم براي ارائه خدمات به مناطق مختلف کشور با اجراي طرح سفرهاي استاني يکي از نقاط قوت دولت نهم بود که قابل تقدير است.

وی افزود: ایجاد ارتباط دوستانه دولت با کشورهای خارجی در عرصه بین‌الملل طی هشت سال گذشته  قابل تقدیر بوده، چرا‌که در این مسیر شاهد تعاملات بسیاری در  تمامی زمینه‌ها برای پویایی نظام کشور بوده‌ايم.

پاک‌فر همچنين یکی از  نقاط ضعف دولت نهم و دهم را طرح‌های اقتصادی عنوان کرد و گفت: دولت نهم و دهم در زمینه اقتصاد، عملکردی خوبي نداشته و با سوء‌مديريتش در حوزه اقتصاد بر فشار تحریم‌ها دامن زده و باعث به زحمت افتادن مردم و بروز مشکلات اقتصادي براي جامعه شد.

 مسئول بسیج دانشگاه شهید رجایی در پایان خاطر نشان کرد: امید است دولت آینده بتواند در تمامی زمینه‌ها اقدامات عملیاتی را طراحی و اجرا کند، همچنین در مسائل اقتصادی با استناد بر  تئوریهای اسلامی در جهت به تحقق رساندن "حماسته سياسي، حماسه اقتصادي" پویاتر عمل کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رجایی ، اقتصادی ، بسیج ، لیبرالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار