رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: مشکل بزرگ پیش روی ما اختلاف اصولگرایان است و همه اصولگرایان باید با انتخاب یک یا دو نفر به اتفاق نظر برسند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، آیت الله حسین مظاهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با علی اکبر ولایتی با اشاره به وحدت اصولگرایان اظهار داشت: نباید بین گروه اصولگرایان تفرقه باشد و گرنه با شکست مواجه می شوند.

وی افزود: صلاح در این است که کاندیداهای ریاست جمهوری قبل از ثبت نام به وحدت برسند و یک کاندیدای واحد اصولگرا را معرفی کنند چرا که هر کس گروه خود را داشته باشد شکست می خورد و مردم اجازه نمی دهند کاندیداها بعد از ثبت نام کناره گیری کنند.

رئیس حوزه علمیه استان اصفهان تصریح کرد: علی اکبر ولایتی پس از 34 سال خدمت به نظام از این امتحان نمره خوب آورده است و من دفعه قبل که ایشان کاندیدا شدند گفتم ایشان نیاز به تبلیغات ندارند .

وی گفت: علی اکبر ولایتی چهره شناخته شده نظام و بدون نقطه منفی است و نمی خواهیم برای شما تبلیغ کنند بلکه می خواهیم به اسم اصولگرایی برای شما کارشکنی نکنند.

آیت الله مظاهری ادامه داد: چند نفری هستند که به اسم اصولگرایی می خواهند کاندیدا شوند در حالیکه معنای اصولگرایی این است که همه به نفع یک نفر کنار روند.

وی خطاب به ولایتی تاکید کرد: با یک نفر به اتفاق نظر برسید تا هم مردم و هم رهبری از این اتحاد لذت ببرند.

آیت الله مظاهری هشدار داد: من از اصولگرایان می ترسم و برخی برای خواسته های نفس و برخی با قصد قربت وارد می شوند در حالیکه باید همه متحد شده و به نتیجه مطلوب مردم و نظام برسند.

وی گفت: من همیشه به دیگر کاندیداهای انتخاباتی نیز سفارش می کنم که دیگران را تخریب نکنند و از خودشان را بگویند و خودشان را تبلیغ کنند.

مظاهری بیان داشت: رئیس جمهوری باید انتخاب شود که همه مردم و نیز خواص قبولش داشته باشند تا بتواند کوه مشکلات را برطرف کند.

رئیس حوزه علمیه استان اصفهان گفت:اکنون مشکلات زیاد است اما رئیس جمهور آینده باید قابل انعطاف باشد تا مشکلات به مرور زمان برطرف شود.

وی تصریح کرد: نباید توقع داشت که کوه مشکلات بسیار زود حل شود چرا که خرابی یک خانه هم سریع اما بازسازی آن زمانبر است.

آیت الله مظاهری با بیان اینکه در مدت 34سال گذشته کودتاها و براندازی های زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی داشته ایم گفت: به فرموده امام راحل هیچ کدام از دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

وی افزود: مشکل بزرگ پیش روی ما اختلاف اصولگرایان است و همه باید به اتفاق نظر برسند./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.