قيمت اجاره بها طي ماه گذشته با افزايش 15 درصدي روبرو بوده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ گزارش ميداني حاکي از بازار سرد واحدهاي پيش فروش شده است.
براساس اين گزارش؛ يکي از مشاوران املاک واقع در منطقه اشرفي اصفهاني، با بيان اينکه بازار واحدهاي پيش فروش بين 400 تا 500 هزار تومان کمتر از واحدهاي نوساز  به فروش مي رسد گفت: اما تقا ضاي  کمتري براي فروش دارند.
براساس اين گزارش؛ يکي از مشاوران املاک در خصوص خريد و فروش مسکن، گفت:در تابستان بين 15 تا 20 درصد افزايش قيمت خواهيم داشت.
در همين راستا، يکي ديگر از مشاوران املاک در منطقه سعادت آباد، با بيان اينکه قيمت واحدهاي پيش فروش شده به نسبت واحدهاي نوساز کاهش چنداني ندارد، افزود: در اين منطقه واحد 70 متري، متري 10 ميليون تومان به فروش مي رسد.
وي در ادامه تصريح کرد: واحدهاي مسکوني در مجتمع هاي 10 واحدي يا 15 واحدي پيش فروش بسيار کمي دارند و مالکان حتي تمايلي براي فروش آنها ندارند.
اين مشاور املاک، در ادامه اظهار داشت: اکثر پيش فروش ها در واحدهاي مسکوني مشارکتي وجود دارد و مالکان واحدهاي خصوصي براي پيش فروش تمايلي ندارند.
در ادامه، يکي ديگر از مشاوران املاک واقع در منطقه فردوسي، با بيان اينکه بسياري از مالکان واحدهاي خود را به فروش نمي رسانند، افزود: به دليل نوسانات ارزي، بسياري از مالکان تمايلي براي فروش ندارند و تا پاي معامله مي آيند پشيمان مي شوند.
در ادامه، اين مشاور املاک گفت: بودجه مردم براي خريد مسکن تا 400 ميليون تومان است که همين امر باعث شده بازار خريد و فروش با رکود روبرو شود.
وي در خصوص بازار رهن و اجاره گفت: در حال حاضر قيمت رهن و اجاره مسکن طي يک ماهه گذشته، 10 تا 15 درصد در منطقه مرزداران با افزايش قيمت روبرو شده است.
در ادامه، يکي ديگر از مشاوران املاک گفت: به طور قطع قيمت رهن و اجاره تا چند ماه آينده افزايش  مي يابد و بازار خريد و فروش نيز به طور قطع رشد 30 درصدي خواهد داشت.

برچسب ها: اجاره ، رهن ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار