جورابلو گفت: جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایرانی رئیس جمهور ایده‌آل خود را منوچهر متکی می‌داند چرا که وی فرصت شناس است و می‌تواند با این فرصت‌شناسی زمینه توسعه ایران اسلامی را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مسعود جورابلو در اولین کنگره حماسه سیاسی و اقتصادی جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایرانی اظهار داشت: کشور ما جمهوری اسلامی ایران است کشوری که با تکیه بر خون 230 هزار شهید پابر‌جاست.
دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایرانی گفت: ما باید مراقب باشیم که کنش‌هایمان متناسب با شأن ایران اسلامی باشد و ظرفیت‌ها با حسن تدابیر مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: جبهه پیشگامان می‌خواهد آرام آرام با نفسی تازه وارد فضای سیاسی کشور شود، چرا که این جبهه از حدود 10 سال پیش با عناوین مختلف فعالیت خود را آغاز کرده و امروز با این اعلام موجودیت تصمیم دارد که در عرصه سیاسی کشور باقی بماند.
دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایرانی افزود: جوانان کشور استبداد شاهنشاهی را ندیده‌اند و فقط چیزهایی از آن شنیده‌اند قطعا این نسل با نسل اول انقلاب متفاوت است و جوانان امروز نیاز دارند به جای بازگشت به گذشته به قرن 21 پا بگذارند.

وی اضافه کرد: قرار بود در برنامه چهارم توسعه به ژاپن برسیم، خیلی بد است امروز تصور کنیم که از ترکیه و یا قطر عقب‌تریم.  
جورابلو با بیان اینکه الگوی ایرانی اسلامی توسعه باید تدوین شود گفت: برای تدوین این الگو باید از تجربیات جهانی استفاده کنیم و یکی از افرادی که جهان امروز را می‌شناسد منوچهر متکی است که می‌تواند از تجربیات جهان برای دستیابی به الگوی ایرانی اسلامی استفاده کند.

دبیرکل جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایرانی با انتقاد از بر قدرت ماندن عده‌ای در طول سالهای متمادی اظهار‌داشت: پافشاری کردن برای ماندن در قدرت حرام است ما باید رفتارمان در شأن کشور، انقلاب و شهیدان باشد.

جورابلو با تأکید بر اینکه به پشتوانه شما وارد صحنه شده‌ام تصریح کرد: برنامه‌هایم را در موعد قانونی ارائه خواهم داد، جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایرانی رئیس جمهور ایده آل خود را منوچهر متکی می‌داند چرا که وی فرصت شناس است و می‌تواند با این فرصت‌شناسی زمینه توسعه ایران اسلامی را فراهم آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار