بخشدار جاجرود گفت : با توجه به این امر که ما مجری برگزاری انتخابات هستیم باید امانت دار خوبی باشیم در بحث برگزاری انتخابات شبانه روز مطرح نیست و هر کس در حیطه اختیارات خود با مطالعاتی که انجام می دهد بایدمسئولیت پذیر باشد.

مجید معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال 92 را "حماسه سیاسی حماسه اقتصادی "نامگذاری کردندکه این امر نشانه تدبیر و درایت ایشان است ما وظیفه داریم که در بحث برگزاری انتخابات عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم.

وی در ادامه این مطلب افزود :در انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها باید بدون تبلیغ بروی شخص خاصی مردم را ترقیب به شرکت در انتخابات کنیم و باید به این نکته هم توجه داشت که مردم ما در این زمینه ها که آبروی نظام مطرح است همیشه در صحنه حضور چشمگیری داشته اندو وظیف خود را به خوبی انجام می دهند .

بخشدار جاجرود با اشاره به این موضوع که ما در انتخابات باید امانت دار خوبی باشیم اظهار داشت :با توجه به این امر که ما مجری برگزاری انتخابات هستیم باید امانت دار خوبی باشیم در بحث برگزاری انتخابات شبانه روز مطرح نیست و هر کس در حیطه اختیارات خود با مطالعاتی که انجام می دهد باید مسئولیت پذیر باشد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.